מזרנים אורטופדיים מבית פולירון

המאמר הבא הוא סקירה חלקית של המזרנים האורטופדיים הטובים ביותר לשנת 2023.

למי שמחפש מזרון חדש, יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל. יש כל כך הרבה אפשרויות זמינות בשוק שזה כלל לא פשוט למצוא את המזרן שיתאים במיוחד עבורכם.

במידה ואתם רוצים לישון על מזרון איכותי שיעניק לכם שנת הלילה טובה, אז כדאי להשקיע, לחפש ואף למצוא מזרן אורטופדי. הסיבה לכך היא שמזרן אורטופדי יספק לגב ולצוואר שלכם את התמיכה לה הם זקוקים ויחד עם זאת יהווה משטח שינה נוח ומפנק.

הרבה אנשים לא יודעים מה זה מזרון אורטופדי, אבל בטוחים שהוא יספק להם יותר תמיכה לגב ולצוואר. מזרן אורטופדי יעניק להם תחושה של יציבות ולאחר שנת לילה רציפה, תתעוררו ללא כאבי גב או צוואר.

לנו יש הגדרה קצת שונה למילה "אורטופדי" – מזרן אורטופדי הינו משטח שינה הבנוי משכבות שונות של ספוג (עם או בלי שילוב של קפיצים) בעלי צפיפות שונה, כאשר שכבת הספוג הצפופה ביותר הינה שכבת הספוג התחתונה, היא השכבה אשר אמורה להעניק לנו יציבות במהלך השינה ולמנוע את שקיעת המזרן כאשר אנו שוכבים עליו. השכבה העליונה הינה השכבה שאמורה דווקא לשקוע ולקבל את הגוף שלנו פנימה אל תוך המזרן, תוך שהיא מקבלת לתוכה את חלקי הגוף הבולטים, כגון הישבן והכתפיים בשכיבה על הגב או הכתף והאגן בשכיבה על הצד וכמובן את הברכיים או הצלעות בשכיבה על הבטן.

במידה ואנו נרכוש מזרן בעל שכבה אחת, השקיעה שלנו בתוכו תהיה שקיעה בצורת ערסל ותהיה חסרה לנו תמיכה (יהיו אזורים שלא יגעו כלל במזרן).

מזרני פולירון – מזרנים אורטופדיים

מזרני פולירון נועדו להציע את הטוב ביותר בנוחות ותמיכה אורטופדית.

חלק ממזרני פולירון מעוצבים במבנה חמש שכבות איכותי. שלוש השכבות העליונות של המזרון עשויות מקצף בצפיפות נמוכה המאפשרים את שקיעת הגוף במזרן ועליהם כיסוי רך ונושם. שתי השכבות התחתונות של המזרן עשויות מקצף בצפיפות גבוהה המספקת את התמיכה שהגוף צריך כדי להישאר מיושר ונתמך לאורך כל הלילה.

כידוע לכם, שנת לילה טובה היא הבסיס לאורח חיים בריא. ומזרן טוב חיוני כדי להשיג זאת.

המזרנים הטובים ביותר של פולירון נועדו לספק תמיכה ונוחות מירבית, תוך שהם עמידים לאורך שנים (15 שנות אחריות) ועשויים מחומרים שידידותיים לסביבה.

פולירון הוא המזרן האורטופדי בעל הדירוג הגבוה ביותר מזה שנים רבות. החברה ידועה במוצרים האיכותיים ובשירות הלקוחות שלה.

מזרני פולירון עשויים מחומרים איכותיים ומיועדים להתאים לצרכים של אנשים שונים, ללא קשר לתנוחת השינה שלהם מאחר ולפולירון מזרנים אורטופדיים ללא קפיצים (כך הם התחילו) וכמו כן מזרנים אורטופדיים עם קפיצים ועם קפיצים מבודדים. על המזרנים האלה לרוב תמצאו שכבת לטקס או שכבת ויסקו אורטופדיים שיעניקו לכם שינה טובה ואיכותית.

פולירון – לא רק מזרנים

מלבד מזרנים אורטופדיים להם יש 15 שנות אחריות, לחברת פולירון ליין של בסיסי מיטה וספות נוער, גם ספות יחיד נפתחות עם מיטת חבר וגם מיטות וחצי ברוחב 120 ס"מ. לספות הללו יש כמובן מזרן איכותי מאוד שמיוצר במפעל פולירון ולמיטות חברת פולירון מעניקה 5 שנות אחריות.

המזרנים האורטופדיים המומלצים לשנת 2023 מיוצרים תוך מחשבה על הטכנולוגיה העדכנית והמובילה בתחום. ייצור מזרנים בטכנולוגיות מתקדמות נועד לספק את חווית השינה הטובה ביותר עבור כל לקוח. מה שמיוחד במזרני פולירון שיחסית למותגים ברמה שלהם, מזרני פולירון נמכרים במחיר סביר החל מ-2200 ₪ למזרן זוגי במידה 190/140.

פולירון – שמים אותך במרכז

לפולירון חשוב לדאוג לבריאות שלך. זו הסיבה שחשוב שיהיה לכם מזרון שיתמוך בגוף ובעיקר בגב. אם אתם מחפשים מזרון חדש, ישנם הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון. תחילה עליכם להחליט איזה סוג מזרון אתם רוצים. הסוגים האיכותיים ביותר הם מזרנים שהשכבה העליונה שלהם עשויה מויסקו או לטקס וקפיצים מבודדים. מזרוני ספוג זיכרון (ויסקו) הם מזרנים שמתאימים לאנשים שישנים על הצד או הבטן מכיוון שהם מתארים את צורת הגוף ומפחיתים נקודות לחץ ממשקל הגוף שעלולות להוביל לאי נוחות או כאבים באזורים אלו. מזרני לטקס מספקים תמיכה מצוינת כמו גם תכונות קירור מכיוון שהם לא לוכדים חום כמו הויסקו.

מזרונים אורטופדיים נועדו לספק הקלה בכאבי גב ומחלות אחרות. ועם המספר ההולך וגדל של המלצות מזרונים הקיימות בשוק, זו משימה די קשה לבחור אחד בלבד.

מזרוני פולירון הם דוגמה מצוינת למזרן אורטופדי. הם מעוצבים תוך שימוש בטכנולוגיה העדכנית ביותר, והם מציעים רמות שונות של יציבות ותמיכה כדי להתאים לצרכים של כולם. מזרני פולירון מגיעים גם בגדלים שונים, כך שתוכלו למצוא את ההתאמה המושלמת למיטה שלכם.

לסיום, מזרן מומלץ של פולירון הוא מזרן בשם "טופר נטורל", זה הוא מזרן אורטופדי ללא קפיצים שמגיע עם 2 דרגות קושי לבחירה ועם אפשרות לבחור את השכבה העליונה של המזרן: לטקס או ויסקו. כמובן שניתן לקבל את המזרן הזה בכל המידות.

מי עושה את המזרן הזה כל כך איכותי ידוע ומפורסם? אתם! אתם שדירגתם אותו יותר מכל מזרן אחר באתר זאפ השוואת מחירים, וכיום הוא המזרן המומלץ ביותר ע"י גולשים אמיתיים שחוות הדעת שלהם אומתו ע"י אתר זאפ (הוצגו חשבוניות קניה).

אהבתם? שתפו!
אולי גם תאהבו:

תוכן עיניינים

מאמרים דומים
שינוי האווירה בבית בעזרת שטיחים

הבית הוא מרחב המביא ביטחון, נותן תחושת שלבת ומאורע התחדשות. כאשר נמצאים באותו הבית לאורך זמן, נדיר למצוא משהו חדש ומספק. ד שטיחים הנדמים הם

איך לבחור חנות חיות מומלצת?

בחירת חנות חיות המחמד המתאימה לצרכים שלך יכולה להיות מסובכת. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, זה יכול להיות קשה לדעת איזו מהן היא הטובה

10 מוצרים מנצחים לבית

אחד הדברים הכי טובים בחורף הוא להתכרבל עם שמיכה חמה וספר טוב. הבית המושלם צריך לספק את האווירה המתאימה לתחושה הזו. כדי לעזור לכם בחיפוש