מתי ולמה מזמינים שירותי ביובית?

כולכם בוודאי חוויתם לא פעם אחת את התופעה "הקשה", שבה שבתם לביתכם, בתום יום עמוס בעבודה, וישר הרחתם ריח נוראי. "נפלו השמיים". בבת אחת הבנתם שבבית שלכם קיימת הצפה, בשל סתימה עוד פעם בביוב. בעוד את הסתימה בכיור יכול לתקן כל אינסטלטור, את הסתימה בביוב יתקן בדרך כלל מי שאמון על שירות ביובית. לשם הרחבת ההשכלה שלכם, נספר לכם, כי ביוביות הן בעצם סוג של משאיות, שיש עליהן מערכת של שאיבת מי שופכין ופסולת. צורת הפעולה שלהן מתמקדת בכך – שחרור של מים בלחץ גבוה, על מנת לבצע ניקיון של קו הביוב, מכל הלכלוך שהצטבר בו. ושנית כל, מדובר על משאית ששואבת בעזרת ואקום את הנוזל, השומן וכל מוצק, אשר הצטברו בקווי הביוב.

מתי ולמה מזמינים שירות ביובית?

לא תמיד יודעים, בתרחישים של סתימות ביוב, מתי יש להזמין שרברב או ביובית. אבל ישנם שני מצבים מובהקים, שבמידה והם מתרחשים, תדעו בוודאות מתי ולמה מזמינים שירות ביובית. והנה הם לפניכם –

  • כאשר הסתימה בביוב שבה וחוזרת על עצמה מדי פעם. כאשר המצב בבית שלכם כבר בלתי נסבל, ואתם חווים חדשות לבקרים סתימות בביוב, מזמינים אינסטלטור, והופ – תוך כמה זמן המצב חוזר על עצמו, אין מקום פה להזמין שרברב. זאת ועוד, במידה ויש לכם אף הצפה בבית, ואתם מבינים שהגיע הזמן לטפל בבעיה האמתית – באה השעה לזמן שירות ביובית.
  • הזמנת ביובית הכרחית כאשר יש לכם הצפה בביוב בבית שלכם. נכון, אנו מבינים שמדובר על מצב בלתי נסבל ומורט עצבים, כאשר מי הביוב, שמכילים כל מיני חיידקים וזוהמה, מתפרצים בביתכם, אתם גם חוששים לבריאות שלכם, ושל בני משפחתכם. במקום שתמרטו את כל שיערות ראשכם, ותצעקו "גיוולט", מומלץ שתבצעו מבעוד מועד הזמנת ביובית. הביובית תגיע ותבצע עבורכם שתי משימות – האחת, היא תשאב כל מקור אפשרי של הסתימה בביוב. השניה, היא תשאב באפקטיביות ראויה לשמה את כל ההצפה בביתכם.

מה היא ביובית בצפון?

כאשר דנים במהות של ביובית בצפון, יש להבין כי מדובר במכונית, בעצם סוג של משאית מיוחדת, אשר מפעילה את המערכות הכי מפותחות, עבור ניקוי של מערכת הביוב ושאיבתה. בדרך כלל, עסקינן אודות מערכות מיוחדות בשביל שטיפה וניקיון של קווי הביוב, מכל מיני סתימות למיניהן. כמו לדוגמה – בטון, או צמיחת שורשים, וכיוצא בכך. פעם היו משאיות ביובית פשוטות, אך כיום המשאיות הן פרי פיתוח עכשווי. בעבר, היו שני סוגי משאיות ביובית. הראשונה, נועדה לפתוח סתימה באמצעות לחץ מים. ואילו מטרת השניה, שאיבת נוזלים כביוב, הצפה ושמן במרתף, למשל. אך כמו שכל תחום מתקדם, אף תחום המשאיות של ביובית בצפון התקדם, וכעת מדובר על משאיות משוכללות, שמאפשרות ביצוע של שתי הפעולות שהזכרנו לעיל.

באיזה תחומים מטפלים ביוביות?

תחומי הטיפול של שירות ביובית, הם רבים ומגוונים. אך החלטנו להציג בפניכם את המובילים שבהם. כלעיל –

  • הביובית מפנה פסולת או ביוב לתוך אתרים מורשים של פינוי.
  • באמצעות הביובית ניתן לצלם את קווי הביוב, כדי לאתר היכן בדיוק נמצאת הסתימה.
  • בעזרת הביובית מתבצע ניקיון של שורשים מן הצנרת, וזאת על ידי כלים משוכללים.
  • הביובית מסוגלת לשאוב שפכים מבורות הספיגה, כמו גם ממערכת הביוב. כמו לדוגמה – כל מיני נוזלי הצפה, או שפכי ביוב.

מה ההיסטוריה של שירות ביובית בצפון?

כאשר מדסקסים על אזור צפון מדינת ישראל, בוודאי ברור לכם, כי מה שמייחד אותו מתבטא בבנייה ישנה, אל מול בנייה חדשה. מאות חנויות, בתי קפה או מסעדות, אזורי תעשייה וקניונים מרהיבים. אם ניגע בעיקר באלמנט של הבנייה הישנה, מבינים כי הצנרת והביוב שם לא במצב מזהיר. נושא הדיון של ביובית בצפון לא בדיוק עולה בשיחות דיומא. אבל לעתים עלולים לסבול מבעיה כל שהיא בצנרת או בביוב שעשויה להסב נזק לבריאות יושבי הבית, ואף מהווה מפגע אמתי באיכות החיים שלהם. זאת ממש הסיבה שהקימו את שירות ביובית. מדובר על שירות תת קרקעי ועכשווי, שהגיע מלונדון, כבר בשלהי שנת 1858. הדבר התרחש בתום המון מפגעי ביוב שקרו בלונדון, שהפכו לקשים ביותר, עד שהפרלמנט הבריטי חשב להעביר את מיקומו מלונדון, עד כדי כך.

אהבתם? שתפו!
אולי גם תאהבו:

תוכן עיניינים

מאמרים דומים
כיצד נתגבר על וירוסים באייפון

מכשירי אייפון של אפל הם מאוד פופולריים ויש להם הרבה תכונות שהופכות אותם לטלפון הטוב ביותר להחזיק. עם זאת, הם אינם חסינים מפני וירוסים. דגם