מצעי ג׳רסי

המצעים שהישראלים הכי אוהבים

מחפשים מצעים חדשים לבית? הגעתם למקום הנכון.

אין ספק שהתקופה הטובה והנוחה ביותר לרכישת פריטים חדשים ומצעים לבית בפרט, היא ללא ספק תחילתה של השנה החדשה, שמסמלת התחדשות והתחלה חדשה. כך שאין בעצם זמן טוב מזה כדי להתחדש במצעים חדשים למיטות בבית. אך בדרך כלל בדיוק בתחילת השנה אנו חוגגים את ראש השנה, ולאחריו מגיעים שאר החגים, שמקשים עלינו להתפנות מעיסוקינו ולמצוא זמן לבחירת מצעים חדשים לבית. אבל, עכשיו, כשראש השנה, סוכות ושאר המועדים של תקופה זו מאחורינו, וכשהילדים חזרו למסגרות, סוף סוף מתפנה לנו זמן לבחירת מצעים לבית.

אם ככה, נרצה לדעת – איזה מצעים למיטה כדאי לקנות? כלומר, איזה בדים מומלצים למצעי המיטה, והאם יש אולי הדפסים מודרניים ואופנתיים שכדאי ללכת עליהם? בנוסף, אם אתם קונים מצעים למיטה שלכם וגם מצעים לילדים, ייתכן שתירצו לדעת מאיזו חנות רצוי לרכוש, אם אתם לא רוצים להוציא יותר מדי כסף, וגם לקבל מצעים איכותיים. ולכן, כעת נכיר את המצעים שהישראלים הכי אוהבים, כולל המלצות למצעים מתאימים מאתר פוקס הום – שנחשב למוביל במיוחד בתחום עיצוב הבית ובתחום הטקסטיל לבית.

מצעים מומלצים – שהישראלים הכי אוהבים

  1. מצעי ג'רסי

מצעי ג'רסי הפכו במהלך הזמן למצעים שנחשבים מהבד האיכותי והמומלץ ביותר לשינה, ולזה האהוב ביותר על אנשים רבים בעולם ועל ישראלים רבים בפרט. ולמה בעצם? יש לכך סיבות רבות, כמו העובדה שמדובר בבד אלסטי, ובבד בעל תכונות בידוד שהופכות אותו למתאים לכל מזג אוויר. אך הקסם האמיתי של מצעים אלו הוא שמדובר באחד מהבדים הרכים ביותר מבין כל סוגי הבדים הקיימים, ובנוסף, ככל שתכבסו אותם שוב ושוב, הם רק יהפכו לאיכותיים ולנעימים יותר. כלומר, הם לא רק לא יהרסו במהלך הזמן ועם הכביסות, אלא הם אפילו יעשו לרכים ולבעלי מגע נעים יותר.
ואם אתם מחפשים המלצה על מצעי ג'רסי מומלצים, אז אולי תרצו לדעת שאנחנו אהבנו במיוחד את מצעי ג'רזי החלקים מפוקס הום, ואת אלו עם הדפס ENSO (ובעיקר את זה שבצבע 'אבן').

  1. סט מצעים מסאטן

מצעי סאטן הם נעימים במיוחד, ומעניקים למיטה ולחדר מראה יפה, ייחודי ומהודר במיוחד.
אחד הדגמים הכי יפים ממצעי הסאטן שתמצאו בפוקס הום, זה ללא ספק אלו עם הדפס הריבועים TYSON, הדפס  PRIYAהפרחוני, הדפס העלים הלבנבן-כלכל שנקרא OMER, והדפס  STEFANהרומנטי של כתמים ואיורים בפלטת צבעים מהממת של ורדרד-אפרפר. סטי מצעי הסאטן של פוקס הום הם מאוד איכותיים ומומלצים, שרבים בוחרים בהם כשהם קונים מצעים חדשים לבית, גם באופן קבוע. כך שבהחלט כדאי לכם לנסות את המצעים שהוזכרו קודם, אם אתם מחפשי מצעי סאטן חדשים.

אהבתם? שתפו!
אולי גם תאהבו:

תוכן עיניינים

מאמרים דומים
שינוי האווירה בבית בעזרת שטיחים

הבית הוא מרחב המביא ביטחון, נותן תחושת שלבת ומאורע התחדשות. כאשר נמצאים באותו הבית לאורך זמן, נדיר למצוא משהו חדש ומספק. ד שטיחים הנדמים הם

מזרנים אורטופדיים מבית פולירון

המאמר הבא הוא סקירה חלקית של המזרנים האורטופדיים הטובים ביותר לשנת 2023. למי שמחפש מזרון חדש, יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל. יש כל כך

איך לבחור חנות חיות מומלצת?

בחירת חנות חיות המחמד המתאימה לצרכים שלך יכולה להיות מסובכת. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, זה יכול להיות קשה לדעת איזו מהן היא הטובה